Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
« Föregående · 1348566 · Nästa » Till forumet
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
Timrå Icon: Attan vilken Roxette. Där fick man för att man var på
möte hela kvällen :-(
möte hela kvällen :-(
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
73Sjöbba: Ingen aning. Kom precis hem och tv:n var upptagen. På alla hjärtans dag är det inte läge att argumentera ;-)
+ 1
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
Johnny Bravo: Hur går det??? Är det ingen som kan referera för oss tofflar som inte bestämmer över sin egen tv??
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
Timrå Icon: Den längsta matchen i världshistorien. Man är paralyserad.
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
Timrå Icon: Timrå måste spela hockey nu, inte bara slå ifrån sig. Anfall är bästa försvar!
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
Kuben fösöker hålla Linköping med i matchen genom att blunda för en highstick. Han blåser av spelet men ångrar sig. Rutinerat...
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
Antingen så var det där arkivbilder- eller så coachade perra nyss. aktivt.
+ 2
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
ALLA spelare i elitserien hade fått utvisning där, men inte mange johansson. Pikken hade blivit avstängd och straffknullad.
Illa.
Illa.
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
Live tabell:
7 Djurgårde 46 17 16 3 10 116-122 67
8 Timrå 48 15 21 8 4 124-144 65
9 Södertälj 47 18 22 2 5 116-141 63
10 Modo 47 15 21 5 6 131-134 61
11 AIK 46 16 21 3 6 114-136 60
12 Frölunda 47 15 22 5 5 109-138 60
+ 2
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
John K: Jo men 3 pinnar är viktigast! Trodde jag faktiskt inte! Skönt att ha fel ibland! :-)
+ 1
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
Kostiainen: Fy fan vad skönt!! Tack som f-n och adla PW!
+ 2
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
RocknRolf2: Vi är med i matchen! Vem hade trott det för några omgångar sedan??
+ 1
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
Johnny Bravo: Tre härliga poäng igen! Det är mycket viktigt inför fortsättningen, förhoppningsvis i kamp om en slutspelsplats och definitivt i kampen om undvikande av kvalserien.
+ 1
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
Håller vi i det här slipper vi kvalserien. Allt annat än det är en bonus.
Härligt!
Härligt!
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
YRocknRolf2: sjuuuuukt viktigt! Jag tar av mig hatten för allt utom att vi bajsar i blöjan sista sju-åtta... Men även det är förlåtet ikväll
Hurra!!!!!!!!!!!!
Hurra!!!!!!!!!!!!
+ 1
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
Fy fan vad skönt!!
Och vilken jävla pärs det var på slutet. Som det alltid är i och för sig, men så skönt att vi håller hela vägen. Och PW grym igen.
Och vilken jävla pärs det var på slutet. Som det alltid är i och för sig, men så skönt att vi håller hela vägen. Och PW grym igen.
+ 1
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
John K: Dessutom skönt att vissa hockeyfjantarna Ek och övriga på Expressen och Aftonhoran att de har fel!
+ 1
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
Timrå Icon: Fy fasiken vad underbart! Nu blir det tryck på torsdag! :-)
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
Mackelito: Visst, en match mer spelad...men vi ligger på slutspelsplats! :-)
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
mikenomad: Låt oss hoppas att vi inte skiter på oss då! Utan tar en till viktig 3poängare!
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
mikenomad: Helt klart!!
Btw; Ska Wennerholm också lägga av nu...?
Btw; Ska Wennerholm också lägga av nu...?
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
Timrå Icon: Frågar du mig om foppas senaste avbrott mitt under brinnande 3:e period??!! :) Fokus!
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
Olle: Ja du ser hur det går då man är på möte mitt i en match :-). Ber om ursäkt! Ska ALDRIG upprepas!! Jag lovar!!
Redigerad kommentar
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
Fy fan vad underbart det var att se TIMRÅ ikväll! De krigar och visar lagmoral i 3 perioder idag sänär på de sista 2 minuterna då de reagerar nervöst och dumpar icing puckar!
Ingen blir sågad idag utan alla får en partyhatt att dra på sig, PW och Lander vill jag kanske höja lite mer än övriga om jag måste utse någon/några.
Nu blir det att fira detta med ett nummer med frugan modell, arbetsmoral ala 20 min forecheck !!!
UNDERBART ATT VARA TIKFAN EN DAG SOM DENNA!!!
Ingen blir sågad idag utan alla får en partyhatt att dra på sig, PW och Lander vill jag kanske höja lite mer än övriga om jag måste utse någon/några.
Nu blir det att fira detta med ett nummer med frugan modell, arbetsmoral ala 20 min forecheck !!!
UNDERBART ATT VARA TIKFAN EN DAG SOM DENNA!!!
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
Våra 2:a perioder har helt plötsligt varit våran starkaste period de två senatse matcherna.
Man kan undra vart vi hade legat om SSK hade vunnit kampen om PW, hua!!! 5 vinster av 7 med PW, KUNG!
Så satt ju såklart luleås SC i studion och torr jucka mot bänken över PW, han kommer dra hårt i grabben till våren.
Man kan undra vart vi hade legat om SSK hade vunnit kampen om PW, hua!!! 5 vinster av 7 med PW, KUNG!
Så satt ju såklart luleås SC i studion och torr jucka mot bänken över PW, han kommer dra hårt i grabben till våren.
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
Johnny Bravo:
Man kan ju undra var han fick den farten ifrån, men undan gick det.
Man kan ju undra var han fick den farten ifrån, men undan gick det.
« Föregående · 1348566 · Nästa »
Redigerad kommentar