Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Timrå Icon:
På tal om det så kan väl inte ens Modano ha något att gnälla på i kväll?
Redigerad kommentar
Jojo, självgodhet ÄR en dygd...
Det var det här som behövdes för hela lagets självförtroende.
Timrå Icon: Crippe måste stänka dit några rena innan han är helt förlåten, men visst skapar pöjken framåt.
5-1 till Timrå! I en hockeymatch! Det är inte utan att man drar sig för att nypa sig i armen. Lägg därtill ett rejält positivt tecken i NHL-konflikten också, och det börjar summera sig till en riktig mummelimumma-dag.
Det k a n gå!!1
SKÖN seger i dag!
Två skapligt viktiga matcher kvar den här veckan. Glädjas i dag. I morgon är det bara att ladda om och gå vidare.
Saida Andersson! Du har en arvtagare!
Jovisst! För crippe? Mmm...
Nä den går jag inte på...
Nu lossnar det för robinson säger vi isst...
Timrå Icon: Exakt. In your face, tvivlare ! ;-)
Kul som fan att Jonte gör en så bra match också. Följ upp nu!
pefr: Knappt har helberg torkat tårarna kring avundsjukan i nhl cirkusen, åsså kommer ni som underdogs å kör över lhc i deras egen kula... =) FY FAN VA GÖTT ;)
grattis era jävlar, grymt STARK
Hälge:
Lundström MYCKET bra. Vilket betyder att Bellissimo står på torsdag.
Tjoho! Det här hade man ju på känn!
Hockey är en underbar sport!