Linköpings HC - Timrå IK 2021-11-27
« Föregående · 2259251 · Nästa » Till forumet
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2021-11-27
JonteD: Efter första kändes det som det skulle bli en lååång kväll. Men nu myser man! 😅😊
+ 3
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2021-11-27
Söderöver: De gör inget tycker om när ngn visar lite känslor för vårat lag jag är lika dan men jag är elakare än du när jag e sån skål vännen!!!!!🍺🍺🍺🍺
+ 3
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2021-11-27
Woody Jokinen: viktigaste nu är att Malmö och Brynäs förblir nollade tycker jag. skiter i om vi är jumbo eller näst jumbo, men att ha vittring på ingemansland hade varit fint som snus. Det måste ändå vara målsättningen nu.
+ 4
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2021-11-27
Ännu en alibipuck rakt i magen på målvakten av Alvarez. Han hade mängder av tid och nog fan kan man tycka han borde gjort något bättre av situationen? Såg ut som han drog iväg ett skott helt utan att ens sikta in sig.
+ 1
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2021-11-27
Öndulat: Der beror ju på hur man ser det. De kan ju också klättra och ett större avstånd underlättar. Jag kan för övrigt inte få nog av att se Svensson. Så lugn och cool och ser ut att ha tre gånger så mycket tid på sig jämfört med övriga backar. Majestätiskt.
+ 2
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2021-11-27
Woody Jokinen: Jag tycker EA växer också. Det finns finess där. Vass skridskoåkning också.
+ 4
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2021-11-27
Söderöver: kan nån kunnig ställa frågan till Freddan varför man spelar den slöfocken.. snälla nån?
+ 2
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2021-11-27
Tydligast är nog ändå liljevalls oduglighet…
Inte mycket som blir bra där…
Släpp in en spelare i den här truppen som faktiskt kan bidra till att ge oss en riktig komplett första kedja…
Men om man vill berömma Lundin…
Boyce och madsen…
Dom jobbar dom!
Jädrar i mitt skal vilken frenesi!
Inte mycket som blir bra där…
Släpp in en spelare i den här truppen som faktiskt kan bidra till att ge oss en riktig komplett första kedja…
Men om man vill berömma Lundin…
Boyce och madsen…
Dom jobbar dom!
Jädrar i mitt skal vilken frenesi!
+ 5
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2021-11-27
JonteD: Bortastå grön jacka och står med grabbarna på 10 och 7 år. 😎
+ 8
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2021-11-27
Man blir varm i hela kroppen när Svensson proppar på folk 🥰🥰
+ 12
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2021-11-27
Jäkla tackling Svensson la in, där skulle man inte klivit upp nån mer gång.
+ 11
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2021-11-27
Söderöver: Håller med med låt oss fokuserar på det positiva! Snart 4 segrar av 5! Laget börjar spela ihop sig. Tror t.o.m. att Alvarez lyfter sig på sikt. Kanske på lång sikt… 😎
+ 7
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2021-11-27
Villervalla: Svensson står för 63% av Timrås tacklingar i år enligt Cmore
+ 6
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2021-11-27
Sputnik: Jaha då blir de svårt o pejla in du!!😇😇 MEN SÄGER BARA EN SAK FY FAN VA BRA SKÄGGET AKA SHERIFFEN ÄR!!!!!!🙌🙌🙌
+ 4
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2021-11-27
64 procent av Timrås tacklingar kommer från P Svensson.
Fattar ni hur jävla lame detta lag är då?!
Svensson är superbra på det viset men…
Det är fan inte ok att de övriga är så jävla flata!
Fattar ni hur jävla lame detta lag är då?!
Svensson är superbra på det viset men…
Det är fan inte ok att de övriga är så jävla flata!
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2021-11-27
Freddan! ta timeout snart om det fortsätter såhär för fan. Vi börjar panikslå ifrån oss puckar, ser inte bra ut!
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2021-11-27
Jåkkinen: Haha vet, men den jag har haft har inte bringat vinst de semaste matcherna man sett live. Så var tvungen att bryta trenden. Gjorde det för laget och verkar funka än så länge..
+ 3
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2021-11-27
För övrigt får dom dela ut näsdukar till hemmaklacken efter matchen . Sour Deluxe
+ 2
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2021-11-27
BlackBay: Svensson är den som tacklas mest i SHL, märkligt att han spelar i Timrå och inte i typ Detroit.
+ 3
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2021-11-27
BlackBay: Hoppas Sheriffen spelar lika länge som Zlatan!!
+ 9
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2021-11-27
pingvin: Han har väl druckit eller luktat på glöggen kanske!!!!🍷🍷🍷
+ 2
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2021-11-27
Andersson: Gråter de? Det låter nästan så. Man förstår dem.
+ 1
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2021-11-27
Vad fan gör Lundin?
Om du inte kan spela! Inte alls! Inte göra ett jävla något på isen!
Dåååå kanske du kan ta dig till sargen och till universitetssjukhuset för vård!
Om du inte kan spela! Inte alls! Inte göra ett jävla något på isen!
Dåååå kanske du kan ta dig till sargen och till universitetssjukhuset för vård!
+ 1
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2021-11-27
pingvin: Lundin missade rensa när han hade chansen. Han får ta på sig den.
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2021-11-27
Villervalla: Nu är tvättkrympta lilla farbrorn glad för att vi vann i alla fall!!!!🙌🙌🙌🙌
+ 3
« Föregående · 2259251 · Nästa »