1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Luleå - Timrå IK 2003-09-27


Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
bejan: Ber om ursäkt, skall inte upprepas.

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
Vilka har åkt upp till Luleå? Kommer miiike hit?

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
för er som inte visste det så är tydligen Hockey Live gratis idag så ni kan följa matchen via webbradion om ni vill.

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
för er som inte visste det så är tydligen Hockey Live gratis idag så ni kan följa matchen via webbradion om ni vill.

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
Ere nån som lyssnar på liveradio, reportern verkar ha tappat rösten

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
dr-nix: som jag har fattat det så ska hockeylive va gratis hela tiden iår

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
lizzard: jasså ? det låter positivt.

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
pasi: Bra sagt! Tack! Nu är det nära :Heja röda vita laget,ni får inte tappa taget!!!

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
Vore verklingen under bort om webbradion är gratis iår :)

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
Röda Tallen: Fattar inte hur jag skriver som :)

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
Röda Tallen: förhoppningsvis har vi ingen svenska-lärare här ;)

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
Hm........ Mick Lind har gjort 1-0 för Brynäs hmm.........

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
hockeymogulen: oh ah Micke Lind säg oh ah Micke Lind! Kul att han får göra mål, även fast han är i fel lag. Bara han inte gör dom mot oss. :)

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
6,50 PP för luleå

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
hehe tog ett tag för mig att lista ut att ni lyssnar på samma sak så jag var lite övertydlig kanske :P

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
Måste säga att det känns jävligt konstigt att ha en klass back som Tommi Rajamäki som reserv. Det säger det mesta om hur bra backar vi egentligen har.

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
KRYKOV 0-1!!!!!!!!

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
KRYKOV 0-1 !

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
kvitterat 1-1

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
jag tycker att matchtråden heter såhär.

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
dr-nix: också mycket möhligt

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
dr-nix:Jag också men jag tycker resultat-tråden heter 1-1.

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
Det låter som att Sanny är het ikväll!!

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
hockeymogulen:
Sanny kommer att bli en betydligt mer tongivande figur i år än i fjol.

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
Stefan Jalonen: Han var ju het i Leksand oxå

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
hockeymogulen:
Håller med. Blev imponerad redan under SCA-cupen. Bara han får vara hel och frisk så kan det bli en kanonsäsong.

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
Stefan Jalonen: 2-1 skit oxå

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
suck 2-1 till Luleå

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
Faen nu kommer raset - jag visste det!

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
mike: Dom har varit dumma mot Robban!!!

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
5 min utv på Luleå!
Nu har vi chansen!

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
hockeymogulen: Fast han fick matchstraff vilket bevisar att synden straffar sig!!!!

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
Röda Tallen: Nu t a r vi chansen...!

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
Dr Dängroth: Nu verkar det irriterat, Skuggpajasen kastar sig och filmar

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
hockeymogulen: ta vara på Lules obalans..

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
Kompensations utv på Koskinen. Domar Jä**el

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
Röda Tallen: 2+2!! Sanslöst..

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
Röda Tallen: Löjligt att ta såna utvisningar - domaren pallar inte för trycket som vanligt dårå!

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
mike: Jinman skjuter ner Åkerström så att han får lämna isen. Kanske bättre om man skjuter in i maskorna istället!

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
Vräk in puckjäveln nuuuu! 2 minuter kvar av PP:et!

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
Satana också! 3 min kvar av matchen!

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
mike: 2-1 och slut

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
skit oxå :/

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
Bara 48 omgångar kvar till kvalserien!

Ha en fortsatt trevlig helg alla!

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
Nya tag på tisdag då Frölunda åker på sin andra raka förlust, om dom nu förlorar idag, vilket det ser ut som.som

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
Berglund: Eftersom Frölunda oxå förlorade idag kan det bli kul på tisdag

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
hockeymogulen: Synd att vi inte fick en pinne med oss idag.
Frölunda lär vara taggade...Övriga iakttagelser. Leksand släppte in 5 idag igen..DiF losade..igen. Som sagt 48 matcher kvar..(förutom kvalserien.)

Hemmapremiär i ny arena på tisdag...

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
Dr Dängroth:
eller om man tänker positivt..förutom Slutspelet...;0)

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
gud: Gå och lägg dig och dra nått gammalt Frölundatäcke över huvvet! Positivt! *Fnys* Det finns inget positivt med att förlora mot ett gäng med överhängande skoterraggare i laget! I slutspelet vann vi med 4 raka matcher och nu på försäsongen har vi 2 raka förluster mot "Fulingarna"! Det här ser inte så ljust ut längre som rådbjer skulle ha uttryckt saken!

Slutspel - ja ja säger då dä ja! ;)

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
mike:
Öööh..pillertrillande gamling...
man ska alltid vara positiv och vi tar väl hellre en förlust nu än i slutspelet....;0)

« · 293948 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer