Modo - Timrå IK 120816
« Föregående · 1511568 · Nästa » Till forumet
Sv: Modo - Timrå IK 120816
mikenomad: Nä precis. Skitjobbigt. Fick söka fram en potta från då jag var liten till och med....
Sv: Modo - Timrå IK 120816
Dalton: Samma här. Fick just påfyllning ute på altanen och tar mig inte ur fåtöljen.
Sv: Modo - Timrå IK 120816
Dalton: Är det någon som vet varför vi vilar Nordgren? Det känns ju inte sådär jättebra om han är sliten innan han ens spelat en träningsmatch.
Sv: Modo - Timrå IK 120816
Dalton: Men titt på matchen! Den streamas ju gratis. Tredje har just börjat.
Sv: Modo - Timrå IK 120816
Berka: Rivigt! Rivigt kaffe måste det ha varit eftersom han missade nästa, nästan lika klara, utvisningssituation också.
Sv: Modo - Timrå IK 120816
hubbenorlen: En grej i spelet som jag tror kan bli bättre, och klart bättre, det är ju då vi ska ta oss in i anfallszon. Ofta har man utrymmet att åka runt sega modoförsvarare men endera har man det inte riktigt i benen än eller så är man rädd för att åka på en smäll i en träningsmatch. Men modoförsvaret ser extremt statiskt ut på egen blå.
Sv: Modo - Timrå IK 120816
Dalton: hehe jo fast nu har han släppt några solklara timråutvisningar också. Kempe spelade sig ren efter tarvligt agerande av vår back, som sedan slår undan benen på modoiten och kuben står och dricker kaffe vid sekretariatet.
Sv: Modo - Timrå IK 120816
Olle: Kuben har snäcka i örat. Så fort Foppa ringer från logen blåser fanskapet.
Såg det redan ifjol. Helt otroligt....
Såg det redan ifjol. Helt otroligt....
Redigerad kommentar
Sv: Modo - Timrå IK 120816
mikenomad: ja nu är det 2-1 och modo dominerade i stort sett hela perioden. Försvarsspelet såg helt plötsligt ut som det gjorde hela förra säsongen och modos främlingslegionärer är lite för bra för att lämnas ensamma i offensiv zon. Någon het räddning av Bellissimo och ett par heta av främlingslegionären i andra änden av rinken.
Sv: Modo - Timrå IK 120816
Dalton: Fast det var ju ett rätt svårt skott som främlingslegionär #14 sköt också, backarna lämnade ju honom helt naken. Snyggt avslut dock!
Sv: Modo - Timrå IK 120816
yngwie: Det var en konstig knätackling eftersom det träffade honom i huvudet.
Sv: Modo - Timrå IK 120816
Hahl Bundy: Han sänkte en modoit som först dog på isen men som sedan återuppstod och ville bråka.
Sv: Modo - Timrå IK 120816
mikenomad: Ja det vore väl i det närmaste pinsamt annars.
De borde väl slå oss med 6-1....
De borde väl slå oss med 6-1....
Redigerad kommentar
Sv: Modo - Timrå IK 120816
Dalton: Vilket hockeyöga man har, det var ju kuben som dömde. Det är tydligt att det är träningsmatch för dom också, vilka supertydliga saker dom släpper åt båda håll.
Sv: Modo - Timrå IK 120816
Dalton: Konstaterar att Modos stjärnlag börjat leverera mot våra juniorer...
Sv: Modo - Timrå IK 120816
hubbenorlen: Nu är det ju bara försäsong än men jag håller med, grundtankenär ju konstig, att värva ett Wildcard på den posten när man lagt ner så mycket krut på övriga positioner.
Jäklar vad Modo kommer undan med mycket nu! Är det kuben i zebrafärgat idag?
Jäklar vad Modo kommer undan med mycket nu! Är det kuben i zebrafärgat idag?
Sv: Modo - Timrå IK 120816
Olle: Starkdoftande wunderbaum he he!
Ja hoppas det är en riks-flopp. Annars har de ju en tradition av att sabba målvakter däruppe...
Ja hoppas det är en riks-flopp. Annars har de ju en tradition av att sabba målvakter däruppe...
+ 1
Sv: Modo - Timrå IK 120816
Olle: Österike till och med, vilket inte borgar för någon vidare kvalitet. Tycker det är mycket märkligt att värva en förstemålvakt från den ligan.
Sv: Modo - Timrå IK 120816
Dalton: Jo det är ju mer än vad man kan säga om deras wonderbaum än så länge iaf. Han måste ha fått enkla skott på sig i den tyska ligan, eller var han nu kommer ifrån.
Sv: Modo - Timrå IK 120816
Olle: Det verkar som MoDo:s Cumiskey är något att hänga i julgranen iallafall.
Sv: Modo - Timrå IK 120816
Dalton: 2x2 min på Modo och 1x2 min för oss. Ja belissimo får säkert mer att göra. Moskiterna ser lite trögstartade ut men dom kommer säkert in i matchen.
Sv: Modo - Timrå IK 120816
Ambroo: Nu gör du dig bara till. Om vi pratar om dagens trupp så vet jag inte vad en på läktaren spelar för roll. Ville bara säga att om man ska klaga så borde man väl klaga med rätt info. Ni har fortfarande fler. Och kommentatorerna om de säger 1 borde också ha mer koll
Redigerad kommentar
Sv: Modo - Timrå IK 120816
mikenomad: Haha det märks ju att kommentatorerna är sanna modoiter iaf då vi tydligen har ett lag som inte ens ska vara i närheten av Modo. Den övikiska ödmjukheten gör sig påmind direkt :)
+ 3
Sv: Modo - Timrå IK 120816
mikenomad: Hoppas Daniel Öhrn får göra ett mål.
Honom tror jag mycket på inom en framtid
Honom tror jag mycket på inom en framtid
« Föregående · 1511568 · Nästa »