Modo - Timrå IK 2009-10-27
Huvudsaken är väl att han inte släpper in mål så får backarna rensa returerna.
Känns ju tryckt att Starkov har mkt mer speltid än tex Anger. Han är ju riktigt vass nu , ironi
Boorken får komma in och rädda upp oss säsongen ut. Han har erfarenheten och kan sätta ihop 2 pp lines. Det finns mycket att säga om Boork, men jag tycker han är bra.
Sedan får Kenta ta över nästa säsong med ett färskt 5-års kontrakt signerat.
Vilka jävla returer Åkerlund släpper, på allt-från alla håll!
Impotensen måste få ett slut
Det har tidigare pratats om Kenta Johansson och man kan tycka vad man vill om honom men visst fick han oftast ut en hel del av sina spelare under sin tid i Timrå.
The great one: Jag kan inte se något i denna period som leder till 3p
Vi för spelet utan att spela rakt mot mål, snart kommer kontringen och soporna vinner matchen.
Vi har absolut inget självförtroende att vinna en sådan match.
Tyvärr.
Frågan är ju om vi har rätt tränare? Vi har kapacitet i laget som vi inte får ut.
Hade jag inte haft så jäkla mycket på jobbet nu så hade jag kunnat ta över. Frågan är om jag skulle ta på mig att träna laget eller centra en femma.
Bra MoDo Kvalserien Here we come... "
Sen behöver man inte kötta in i en stor hög i målgården. Trevligt dock om forwards för en gång skull gick in på kassen i stället för att köra överlämning/sarg/spel-bakom-mål tio gånger i rad varenda anfall.
Zaikwodoskivij är tillräckligt darrig för att sila varenda puck som går in med styrfart.
Man kan välja att jobba vidare med samma lagledning eller få in en ny röst i laget. Det är trots att snart 1/4 av serien spelad. Ska vi tippa på att Challe får fram till uppehållet på sig? Hårt matchande en vecka nu och men lite tur kan vi vända det här med Sonnenberg och Caslava i laget. Annars finns det bara en utväg.
All respekt för Challe men klubbledningen måste agera i föreningens intresse och är det så att Berglund spelat ut sin roll i Timrå så våga sparka! Tills dess anser jag att det är bäst att visa stöd oavsett vad man tycker i Challes vara eller icke vara.
Själv kastar jag ut tv-n isf,!
Men Challe måste bort oavsett, Med det här laget ska man inte behöva kasta in pucken gång på gång o bara jaga t-bax den, för att sen kasta in den igen! osv,
AVGÅ NU!
Har du sett matchen? Även utan att fula in dom blir ju målen bortdömda så det lär inte funka :)
Helt sjukt hur det kan stå 1-1 egentligen :(
Pär: Ja det är helt otroligt vad mkt jäkulskt dålig MoDo dom är, jag sätter arslet på att vi torska trotsövertaget.
Har aldrig nångång sett ett sämre modo.
Har han bänkat Skogs idag?, det verkar ju jäkulskt logiskt med tanke på att han gjorde sin bästa match i Tik tröjan förra matchen.
Styf känns iallafall inte igen.
Vet inte vad jag ör om vi torskar.
Sen fattar jag inte varför man inte driver mer på mål. Zaikowskidowwowoskij svajar ju som satan. Han är inte värd 29 räddningar. Sluta fjompa och åk på mål och fula in puckarna.
Detta kan knappast bli annat än torsk. Ska vi säga 3-2 till Snippan?
Avsluten är impotenta, så förbannat.
Vi borde leda med 2-3 mål.
Det står 1-1.
Jag hoppas på vinst, men det känns tyvärr inte så.¨
Fy F-N.
Hur faan kan den här matchen vara öppen? Modo är det absolut sämsta laget vi mött o är bedrövliga i kväll oxå!
Sett till chanser skulle vi haft typ, 4-0 Men vi har inga målgörare i laget! Kvitteringspucken får bara inte gå in så enkelt, klar målvaktstavla igen...
Ha ha, Hynning äger äckel kommentatorn, som vill få det att det var rättvist med 1-1.
Fan. Jag orkar inte med nått annat än vinst. Vi spelar betydligt bättre än bönderna, men ger mig fan på att Svartvadet knäar in 3-2 med en armbåge i17e minuten...
Vilken mardrömsmatch...
Vilka tror på vinst? inte jag.
Helt fantastiskt att idioten dömer bort tiks mål.
Men Övikarna har väl både Gud o domarna med sig idag
The great one: Boork kanske kan vara bra vad vet jag?