Modo - Timrå IK 2009-10-27
« Föregående · 1193144 · Nästa » Till forumet
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
lincoln:
3 oavgjorda matcher på raken (ordinarie tid). Obesegrad med Sonnenberg.
Alltid något.
3 oavgjorda matcher på raken (ordinarie tid). Obesegrad med Sonnenberg.
Alltid något.
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
The great one:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
SEBBE!!!!!!!!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
SEBBE!!!!!!!!!
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Oj vad den stackars reportern bröt ihop. Beige med så hemmavinklad reporter
Håller vi det här nu då?
Håller vi det här nu då?
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Johan J: Jo men han gjorde samma sak med HV71 och då blev det 2 finaler och ett guld. Visserligen med bättre spelar än Timrå men gör man sådana resultat så är det bara mer bevis att ledningen gjorde ett stort misstag att skicka iväg en sådan kompetent tränare. En tränare som dessutom inte ville lämna Timrå.
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
MB: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! 3 jävligt viktiga poäng!! Nu vänder det!
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Kattgubben:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
AVGÅ CHALLE!!!
små marginaler, men nu får han f-n ta sitt pick och pack och dra.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
AVGÅ CHALLE!!!
små marginaler, men nu får han f-n ta sitt pick och pack och dra.
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Jag använder inte könsord i onödan men här är vi många som är överens
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Forward: Man kan ju vara en väldigt bra tränare samtidigt som gruppen underpresterar och behöver en ny röst i båset.
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
RTS: Vilket jävla skitlag. Man spelar sin bästa defensiv när det gäller som mest.
DRA ÅT HELVETE!
DRA ÅT HELVETE!
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
det är ju fan inte sant, man kan hålla igen i två jävla perioder men inte fan klarar man en minut då det gäller....
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
El Maco: Det här går ju inte! Man kan ju inte hålla på och titta på detta. Det kan ju inte vara hälsosamt. Tillbaka i gamla synder att vi inte kan hålla paniken borta i slutsekunderna. Kalle K. Kom tillbaka. Allt är förlåtet
Jag orkar inte med att aldrig nånsin få vara glad efter en match
Jag orkar inte med att aldrig nånsin få vara glad efter en match
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
El Maco:
D finns ju inte! D är fan inte otur det här, det är fan klantigt och så förbannat dåligt!!!!!!
D finns ju inte! D är fan inte otur det här, det är fan klantigt och så förbannat dåligt!!!!!!
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Vi bara ställer oss och tittar på pucken sista sekunderna. Inte så jävla konstigt att det blir mål. Ingen kollar uppåt i planen överhuvudtaget.
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Fantastiskt hur Timrå lyckas hitta sätt att undvika en vinst.
Fantastiskt!
Fantastiskt!
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Nu ska den andra poängen hem om det så ska in ett avhugget modohuvud tillsammans med pucken!
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Johan J: Men då är det ju konstigt att man gjorde sig av med Kenta då Timrå inte underpresterade med honom som chef.
Tycker att Timrå har underpresterat sedan Challe tog över. Men det är bara min åsikt.
Tycker att Timrå har underpresterat sedan Challe tog över. Men det är bara min åsikt.
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
The great one: Står idioten och skrattar i tvn ska han jävlar bort, då är man fan inte fokuserad, bryr sig inte, han borde varit skogstokig!!!!!!!
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
T T: Ja det är väl en sak, men tre stycken stirrar ju puck. Det är tammefan skandalöst dåligt.
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
KICKA CHALLE!!!
KICKA CHALLE!!!
KICKA CHALLE!!!
NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NÅN SOM SÅG TILL CASLAVA?
CHALLE SKA BORT!!!!
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
MB: Instämmer till fullo! Men han brinner mer för trav än hockey och framförallt brinner han inte skit för Timrå!
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Eftersom spud inte får skriva härinne kopierar jag hans inlägg i deras bok: Berka: Minns tik när kenta tränade, då fick man se upp varje sekund. Men nu med challe är det sarg ut och styrspel 24/7
spud @ lönndom
spud @ lönndom
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Pär: inget av dom här lagen överlever kvalserien.det blir derby i kattlådan nästa säsong
« Föregående · 1193144 · Nästa »
The great one: Boork kanske kan vara bra vad vet jag?