Modo - Timrå IK 2010-11-25
« Föregående · 1311182 · Nästa » Till forumet
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Timrå Icon: Spillkråkorna utmärker sig i vanlig ordning. Vilka jävla nollor!
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Timrå Icon: Jaaa, Ut med norsken! Tollefsen får 2+10 för de som inte ser matchen.
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
skulle verkligen vilja ha en mick på pikken idag :) han verkar rätt verbal i afton
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
pefr: Styf skulle naturligtvis ha backat hem istället för att hoppa och försöka boxa in en puck som bara hade resulterat i handpass eller gå till modoback.
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Olle: Men MoDo...att de ens fortsätter. Det bästa vore nog för deras del att de kliver av matchen innan det blir ännu pinsammare
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Men nu jävlar osar det reducering. Alla studsar med oss just nu, det speglar inte matchbilden...
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
pefr: Tack gode Gud! Ribban bågnade när Madsen sköt. Men nollan intakt.
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Mackelito: utvisningen var absolut solklar, men situationen borde aldrig ha uppstått om antingen Styf stått upp och inte viftat efter pucken alternativt Halonen börjat åka en sekund tidigare
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
RocknRolf2: Ingen skugga över Halonen, hans kollega ställer honom på blå och han tar en, i mina ögon, nödvändig utvisning för att undvika friläge där.
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Mackelito:
Okay i belive Y.
Har bar detta media att tillgå, du ser troligen matchen live?
Okay i belive Y.
Har bar detta media att tillgå, du ser troligen matchen live?
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Uno Gordon: acceptabel utvisning från Halonens sida eftersom han förhindrar ett friläge genom att ta den (en så kallad "bra utvisning").
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
pefr: Skulle vilja säga att det är en solklar utvisning. Halonen åker inte skridskor = Tvungen att ta en utvisning
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Undrar om Fredrik Andersson fick nys om magåkommorna på Corso och Kolan och skyndade sig att sparka Cook och Dimitrakos för att det inte skulle bli för jämnt.
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
RocknRolf2: Ja det är någonting man kan ställa sig frågande till. Det verkar vara ett stående inslag för det här laget att slå av på takten och dra på sig bekväma utvisningar. Skulle inte bli förvånad om Modo får en psykologisk 1-3 reducering strax innan paus och så börjar nerverna spöka.
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Timrå Icon: Så sant som det är sagt, och vi är ju mästare på att tappa när vi leder....
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Uno Gordon: Brutal effektivitet, men varför alltid så dumma utvisningar?
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
haha, kommentatorn på c+ har svårt att se om pucken är inne. Han måste ha kisat rätt bra :)
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Timrå Icon: 3-0 MÅSTE det vara annars är det en till måldomare som bör få sparken.
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Bra start, men glöm för guds skull inte hur det var senast, då var vi på håret att förlora med samma läge. Fokus nu!
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Känns ju lite småmysigt såhär långt :)
Fan vad skönt att Pikka fick sätta en puck.. och i PP dessutom.
Fan vad skönt att Pikka fick sätta en puck.. och i PP dessutom.
« Föregående · 1311182 · Nästa »