John K: "Det finns inget svårare än att leda med 3-0" ;-)
Inlägg: 1311122
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Timrå Icon: Så sant som det är sagt, och vi är ju mästare på att tappa när vi leder....