Timrå Icon: Jo, att ligga under med 3-0.
Inlägg: 1311140
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Undrar om Fredrik Andersson fick nys om magåkommorna på Corso och Kolan och skyndade sig att sparka Cook och Dimitrakos för att det inte skulle bli för jämnt.