Om han lämnar Timrå vem blir då hans efterträdare???
Norberg
« Föregående · 486522 Till forumet
Sv: Norberg
Ambroo: kan väl vara malplacerat ibland..som kille i duschen i herrarnas omklädningsrum t.ex. (ok, det finns de som inte besväras av det.) Å andra sidan har supportermatchens utlovade "hårda" tag och kittlandes spetsiga kommentarer i HS inte drivit igång min homofoba sida heller..men jag förstår vad du menar. Visa uppskattning för Nubben idag, imorgon kan det vara förbjudet.
Sv: Norberg
Jag tycker att det är väldigt synd att klubbar rycker i varandras sportchefer. På nå´t vis känns det som att det är den ända post i föreningen som har lite klubbkänsla kvar nuförtiden.
Tränare och spelare kan hoppa från lag till lag men inte sportchefer tycker jag iaf.
Jag menar ska man måsta värva en människa för att värvningarna ska lyckas?
Snart värvar man väl vaktmästare och supporterledare åxå!!!
Sv: Norberg
Ambroo: Bättre sent än aldrig ! ( c . Tänk vad Google är bra ?
Länkar:
http://www.dagbladet.nu/artikel.php?id=283639&avdelning_1=104&avdelning_2=2&sokdatum=2004-12-28
http://www.dagbladet.nu/artikel.php?id=283639&avdelning_1=104&avdelning_2=2&sokdatum=2004-12-28
« Föregående · 486522