Nyförvärv?
« Föregående · 204107 Till forumet
Sv: Nyförvärv?
jo och i db säger Nubben att han inte har några namn för tillfället så man undrar ju om dom hinner med sig.
Sv: Nyförvärv?
dr-nix: Bror har alltid varit nyfiken på Mattias Lööf. Men han spelar väl i deutschaland någonstans. Sedan borde väl Doug brown sitta som handen i handsken. Om han nu vill fara hemifrån ett tag. Var mycket nära en plats i red wing i år, trots att han suttit ett år.. Rutin i överflöd. Har för mig att han spelade wm för något år sedan (-01?).
www.hockeydb.com/ihdb/stats/pdisplay.php3?pid=37651
www.hockeydb.com/ihdb/stats/pdisplay.php3?pid%5B%5D=611
www.hockeydb.com/ihdb/stats/pdisplay.php3?pid=37651
www.hockeydb.com/ihdb/stats/pdisplay.php3?pid%5B%5D=611
Sv: Nyförvärv?
Laken: Det är ju en omöjlighet att veta vilka som kan vara aktuella och realistiska med anledning av kontraktssituation, löneläge o.s.v. Men skulle jag få önska så vore väl Micke Wahlberg i Kassel inte så dum eller Stacey Roast i Red Wings farmarlag.
Men det finns väl 200 möjliga eller omöjliga alternativ till ?
Men det finns väl 200 möjliga eller omöjliga alternativ till ?
Sv: Nyförvärv?
Ulf: Doug Brown var ett kanonförslag ! Han är mig veterligt klubblös för tillfället efter att ha försökt komma med i Red Wings i höstas. Har rutin i massor. Spelat ett stort antal säsonger i Red Wings och Pittsburgh bl.a. Klokt spelande center som också kan göra ett och annat mål. Har ingen aning om han skulle kunna tänka sig en resa över till lilla Timrå, men det skulle verkligen vara ett klipp.
och ja han spelade i VM 2001.
och ja han spelade i VM 2001.
Sv: Nyförvärv?
Farbror Hasse:
Enligt vad jag hörde för en liten stund sedan så skall Hagos nu vara klar för er till nästa säsong och ni har även kommit långt i förhandlingarna med Hammarbys tuffing Oduga...
Enligt vad jag hörde för en liten stund sedan så skall Hagos nu vara klar för er till nästa säsong och ni har även kommit långt i förhandlingarna med Hammarbys tuffing Oduga...
Sv: Nyförvärv?
Frasse99: Bara namnet talar för sig själv ! O fin , O klanderlig, O snygg och O duga . Saken är klar ! Han duger inte ( c :
Sv: Nyförvärv?
Helg Ernest: Han heter Odoya och har en ganska intressant bakgrund och statistik, men jag vet inget om honom och rykten är rykten. Men visst borde TIK f.n. vara ett intressant alternativ för duktiga hockeyspelare.
Sv: Nyförvärv?
#5 Johnny Oduya
Född: 1/10 1981 (Stockholm)
Längd: 182 cm
Vikt: 89 kg
Tidigare klubbar: AIK, Hammarby, Moncton Wildcats, Victoriaville Tigers
Draftad: Washington 2001, 7:e rundan, 221:a totalt
Meriter: Brons P-SM, silver AJ-SM
-------------------------
Då får han byta tröjnummer om han kommer till TIK!
Född: 1/10 1981 (Stockholm)
Längd: 182 cm
Vikt: 89 kg
Tidigare klubbar: AIK, Hammarby, Moncton Wildcats, Victoriaville Tigers
Draftad: Washington 2001, 7:e rundan, 221:a totalt
Meriter: Brons P-SM, silver AJ-SM
-------------------------
Då får han byta tröjnummer om han kommer till TIK!
Sv: Nyförvärv?
Bergius: Oduga?? Själv föredrar jag spelare som heter duga!
Länkar:
http://www.datadocktorn.nu
http://www.datadocktorn.nu
Sv: Nyförvärv?
Skidrow: såg att nubben skulle värva någon ny på centersidan....ser fram emot vad han hittar....
Sv: Nyförvärv?
Vad sägs om denne man? Sådant borde väl vi kunna hantera! Vet dock inte vilken position han har, Se: Länktips
Sv: Nyförvärv?
Vad sägs om denne man? Sådant borde väl vi kunna hantera! Vet dock inte vilken position han har, Se: Länktips
Sv: Nyförvärv?
Jag: Karalahti i Timrå vore en härlig syn .. sällan skådat värre slagskott =) .. han är back .. men med dom där spritproblemen ? .. nja
Sv: Nyförvärv?
Jag tycker ni borde vara stolta över nyförvärven i år....Mackan Åkerblom är kung..... däremot va ska ni me en gammal knarkare som karalahti till ???leksand har jardan...d är illa nog
Sv: Nyförvärv?
Jag:
Karalahti är back med ett skott som skulle få Tomas Nänsén grön av avund... hmm... nästan i alla fall... men någon alkis tar knappast Timrå emot. Inte någon som ska ha en bit över 100.000 kr i månaden heller. Annars så är det en klassback som alla lag vill ha. Förmodligen rätt många i NHL också.
Karalahti är back med ett skott som skulle få Tomas Nänsén grön av avund... hmm... nästan i alla fall... men någon alkis tar knappast Timrå emot. Inte någon som ska ha en bit över 100.000 kr i månaden heller. Annars så är det en klassback som alla lag vill ha. Förmodligen rätt många i NHL också.
Sv: Nyförvärv?
Patrick: pasi petriläinen och sami kapanen kan gärna få komma...=)det vore nåt det...
Sv: Nyförvärv?
Center! är det bara jag som har hört att det är en finsk center på gång han kommer från TPS Åbo..??? kommer inte på vad han heter men jag har hört det bara..en b ra rutinerad center bra tekare ja typ en sådan vi behöver
//Erica
//Erica
Sv: Nyförvärv?
Baker:
Om du lovar, att INTE skvallra, så kan jag tala om att Bo "Bulla" Berggren har tränat stenhårt nu i 11 dagar. Han gör come-back som center i hemmamatchen mot MIF.
Men sprid nu för beufvelen inte ut denna Superhemlighet.
TIMRÅ IK 4 Ever!!!
Om du lovar, att INTE skvallra, så kan jag tala om att Bo "Bulla" Berggren har tränat stenhårt nu i 11 dagar. Han gör come-back som center i hemmamatchen mot MIF.
Men sprid nu för beufvelen inte ut denna Superhemlighet.
TIMRÅ IK 4 Ever!!!
Sv: Nyförvärv?
Som befarat spelar inte Nordgren i kväll.
Hallin tar hans plats, Crippe tar Hallins plats och Andreas Lundin spelar från start i tredje femman.
Hallin tar hans plats, Crippe tar Hallins plats och Andreas Lundin spelar från start i tredje femman.
Sv: Nyförvärv?
Slask: Börjar bli lite för många som saknas nu, ajaj... Varför är inte Gunno med?
Vi är Timrå och vi ger ALDRIG upp!!!
Vi är Timrå och vi ger ALDRIG upp!!!
Sv: Nyförvärv?
Slask: Lite statistik om Andreas Lundin i J-20: 25 matcher, 13 mål och 15 ass. 39 u.min.
Han ligger totalt 9:a i poängligan.
Han ligger totalt 9:a i poängligan.
« Föregående · 204107
En etablerad center har jag tjatat om i månader (se t.ex. tråden: Centerbrist...?) synd bara att nu på fredag är sista dagen för övergångar.
Man har således försatt sig i en knepig situation men man kunde ju inte veta att Lind och Åkerblom skulle drabbas av skador.