Omröstningen
« Föregående · 719316 Till forumet
Sv: Omröstningen
Som jag kan se det finns det 9 olika alternativ att svara på dessa två frågor, men endast 3 svarsalternativ.
Hahl klar, eller kommer NHL och snor han i sista sekunden? Ja, Ja.
Hahl klar, eller kommer NHL och snor han i sista sekunden? Nej, nej.
Hahl klar, eller kommer NHL och snor han i sista sekunden? Ja, Nej.
Hahl klar, eller kommer NHL och snor han i sista sekunden? nej, ja.
Hahl klar, eller kommer NHL och snor han i sista sekunden? Vet inte, ja.
Hahl klar, eller kommer NHL och snor han i sista sekunden? Vet inte, nej
Hahl klar, eller kommer NHL och snor han i sista sekunden? Ja, Vet inte
Ja, Hahl är klar
Nej, Hahl är inte klar
Vet inte om Hahl är klar
Ja, NHL snor honom
Nej, NHL snor honom inte
Vet inte om NHL snor honom
Hahl klar, eller kommer NHL och snor han i sista sekunden? Nej, Vet inte,
Hahl klar, eller kommer NHL och snor han i sista sekunden? Vet inte, Vet inte,
Hahl klar, eller kommer NHL och snor han i sista sekunden? Ja, Ja.
Hahl klar, eller kommer NHL och snor han i sista sekunden? Nej, nej.
Hahl klar, eller kommer NHL och snor han i sista sekunden? Ja, Nej.
Hahl klar, eller kommer NHL och snor han i sista sekunden? nej, ja.
Hahl klar, eller kommer NHL och snor han i sista sekunden? Vet inte, ja.
Hahl klar, eller kommer NHL och snor han i sista sekunden? Vet inte, nej
Hahl klar, eller kommer NHL och snor han i sista sekunden? Ja, Vet inte
Ja, Hahl är klar
Nej, Hahl är inte klar
Vet inte om Hahl är klar
Ja, NHL snor honom
Nej, NHL snor honom inte
Vet inte om NHL snor honom
Hahl klar, eller kommer NHL och snor han i sista sekunden? Nej, Vet inte,
Hahl klar, eller kommer NHL och snor han i sista sekunden? Vet inte, Vet inte,
Sv: Omröstningen
mikenomad: "Hahl klar, eller kommer NHL och snor han i sista sekunden?"
Om jag får lutikurra mig lite till så misstänker man ju att han är så Hal av allt snor.
Pollen kanske....
Snorhahlt i Timrå, sänkt hastighet på E4 till 50 kh.
Om jag får lutikurra mig lite till så misstänker man ju att han är så Hal av allt snor.
Pollen kanske....
Snorhahlt i Timrå, sänkt hastighet på E4 till 50 kh.
Sv: Omröstningen
TIKbiff: Jag har tråkigt bara.
Vi har precis utsett den 15:e juni till den stora nagelbitardagen. Då är det deadline för NHL att knycka spelare från Europa. Ni har er Hahl men vi har vår Krizan. Jag har följt MoDo i 30 år och kan tvärsäkert utse Krizan till MoDos bästa nyförvärv genom tiderna.
Jag antar att ni också kommer bita långt upp på nagelbanden.
Vi har precis utsett den 15:e juni till den stora nagelbitardagen. Då är det deadline för NHL att knycka spelare från Europa. Ni har er Hahl men vi har vår Krizan. Jag har följt MoDo i 30 år och kan tvärsäkert utse Krizan till MoDos bästa nyförvärv genom tiderna.
Jag antar att ni också kommer bita långt upp på nagelbanden.
Sv: Omröstningen
hellge: Ja...dessutom är det väl ytterligare en månad som gäller dessvärre...dvs 15/7?
Sv: Omröstningen
friskan: För att nyhetssnurran styrs av det vi sätter upp som den ska söka nyheter om. Zäta finns med som ett av sökorden, därför dyker den upp. Samma sak gäller för Tommy Warg...
Sv: Omröstningen
Frella:
Känns som om det är Warg den söker på, och tanken var nog att nyheter om Fredrik Warg skulle dyka upp?!
Varför skulle den söka på Tommy Wargh menar du?
Bara för att ni är imponerade av honom och gärna vill värva honom eller? ;-)
Känns som om det är Warg den söker på, och tanken var nog att nyheter om Fredrik Warg skulle dyka upp?!
Varför skulle den söka på Tommy Wargh menar du?
Bara för att ni är imponerade av honom och gärna vill värva honom eller? ;-)
Sv: Omröstningen
Frella:
Aha, du menar alltså att den söker på Warg och inte på Tommy Wargh?
Det skrev du ju inte i ditt första inlägg ju ;-)
Aha, du menar alltså att den söker på Warg och inte på Tommy Wargh?
Det skrev du ju inte i ditt första inlägg ju ;-)
Sv: Omröstningen
Gidde: Nej men misstänkte att folk skulle förstå ändå. Tydligen var inte så fallet.
Sv: Omröstningen
Frella:
Jodå, jag retas ju bara lite just nu...
Förstår annars att Tommy Wargh är intressant att läsa om faktiskt :)
Jodå, jag retas ju bara lite just nu...
Förstår annars att Tommy Wargh är intressant att läsa om faktiskt :)
Sv: Omröstningen
Gidde: Han skrev Tommy Warg utan h så där har du fel ändå. För det är viss skillnad på Warg och Warg. Att sedan Tommy smög sig in i texten har ingenting med saken att göra!
Sv: Omröstningen
ernie eagle:
Hmm, om man söker efter strängen
Tommy Warg
så kommer
Tommy Warg OCH Tommy Wargh att hittas ;-)
Tro mig, jag jobbar med sånt :)
Men nu slutar vi tjafsa om det, jag retades ju bara lite med Frella..
Hmm, om man söker efter strängen
Tommy Warg
så kommer
Tommy Warg OCH Tommy Wargh att hittas ;-)
Tro mig, jag jobbar med sånt :)
Men nu slutar vi tjafsa om det, jag retades ju bara lite med Frella..
Sv: Omröstningen
Trevlig omröstning, men den som röstat på att Hahl ska flytta in där må vara en SAIK:are eller MoDolid;-)
Sv: Omröstningen
Kul omröstning just nu.............De flesta röstar på "tre nya friskan".
Ve och fasa.
Ve och fasa.
Sv: Omröstningen
friskan: Tänkte precis säga det... Då blir det ingen lugn och ro i GB:n... Ve och fasa... =)
« Föregående · 719316
Ja på att han är klar.
Nej på att NHL snor honom..
;-)
hm..borde svarat vet inte istället :-)