Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
« Föregående · 2580391 · Nästa » Till forumet
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
26an stått för mycket idag, och inget är positivt.
Vi spelar två bra perioder med lyckas dra ner på tempot igen i 3e o lalla runt med pucken.
Vi spelar två bra perioder med lyckas dra ner på tempot igen i 3e o lalla runt med pucken.
+ 3
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
Synct: ja, ofattbart mycket alibiskott från grabbarna, så surt när man i mångt och mycket spelar helt ok, t.o.m riktigt bra emellanåt.
+ 4
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
Nu är det nervöst…
Snälla låt Edfeldt sitta nu.
Förtroende är fint poäng med!
Han har det så jävla svårt med Örebros tyngd! Låt han vila nu!
Svensson är som gjord för denna avslutande del!
Snälla låt Edfeldt sitta nu.
Förtroende är fint poäng med!
Han har det så jävla svårt med Örebros tyngd! Låt han vila nu!
Svensson är som gjord för denna avslutande del!
+ 9
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
Smokey: De fick energi av målet och har tagit över. Skjuter på allt. Känns som om 2-1 kommer snart och då går luften ur oss
+ 1
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
Söderöver: tyvärr många juniormissar nu från honom. Gå ner på fem backar sista delen
+ 3
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
Andersson: Nu är det vilja som gäller och att vinna närkamper om det ska bli några poäng. Och inga utvisningar förstås
+ 1
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
Hatar verkligen att känslan man sitter med är "snälla håll ut så att det blir 1 poäng".
+ 1
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
pingvin: Fast å andra sidan är det ju inte spelarna vi saknar som förväntas vara i ansiktet på målisen, ta returer och skymma sikten. Ingen är ju där. Det är väldigt mjukt anfallsspel just nu.
Spetsen; fräls oss för faan!
Spetsen; fräls oss för faan!
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
Kerstin_k: Håller med men med trygghet bakåt kanske vi blir vassare framåt?
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
Och den missen från Jonis liksom garanterar att Örebro vinner.
+ 4
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
Herminator: Knappt att det avslutet kan räknas som ett skott på mål! 🙈
+ 2
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
Andersson: Sådärja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fjkhghljgfhng fy nvfhgfhhfgjhhh du lgcgvng GB mg få hff? !!’m
+ 1
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
Manderville: Tur vi har en tjeck som vet hur man gör i frilägen!
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
Herminator: men vad ska han göra?... 2dm från Enroth och ingen tid
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
Manderville: Hanzl kan man lita på. Överlägset!!!
Vad stark han är med puck.
Vad stark han är med puck.
+ 3
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
Professorn visar Dahlén hur man avslutar nära målvakten!
Köng din jävla snygga checkjääääääävel!
Köng din jävla snygga checkjääääääävel!
+ 5
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
Bee:
Leksand är bedrövliga ikväll så jag tror inte det blir speciellt svårt att vinna på lördag
Riktigt besviken att vi inte lyckas slå Malmö faktiskt 🤮🤮🤮
Leksand är bedrövliga ikväll så jag tror inte det blir speciellt svårt att vinna på lördag
Riktigt besviken att vi inte lyckas slå Malmö faktiskt 🤮🤮🤮
+ 4
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
pingvin: Hur tänkte du nu? Om dom inte är med i nutiden, kan dom ju verkligen inte vara med i framtiden. Hört talas om träning ger färdighet
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
sikth: Hanzl får inte ut den och Johansson glr en jätteröddning herregud
« Föregående · 2580391 · Nästa »
Jag skiter faktiskt i att det "ser bra ut", inget lag får stilpoäng i tabellen.
Jag ger mig fan på att när vi summerar kvällen om en kvart så har vi förlorat med 4-1