jojje_timrå: Hata Dan Jablonic!
Inlägg: 1065430
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
T T: Varför ska vi hata Jablonic ??? Killen fick ju inte vara kvar i Timrå och ska han då tacka nej till jobbet i Frölunda ?