Where is the action?! Kom igen nu Timra, kampa!
Inlägg: 1065605
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
saasta: Första halvan av första spelade dom ju riktigt bra, men nu har det gått i stå. Måste in o jobba, proppa eller vad som helst så det blir en förändring.