saasta: Första halvan av första spelade dom ju riktigt bra, men nu har det gått i stå. Måste in o jobba, proppa eller vad som helst så det blir en förändring.
Inlägg: 1065606
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
Hassan:
PP går i stå för Timrå, i sista PP borde galler femman fått chansen.....
Men det blir nog bra det här.....
PP går i stå för Timrå, i sista PP borde galler femman fått chansen.....
Men det blir nog bra det här.....