Inlägg: 1066443
Svarskommentarer
Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
NuMo: Jag ser Sundsvall/Timrå/Härnösand och till viss mån Ånge/Hudik som en region , med allt vad det innebär i servicefunktioner och underhållning
Laget Sundsvall är ett skämt, precis som du säger. Och nu Kommer Timrå och trampar ner dem helt i skiten.
Ja, då förstår jag varför det blivit så positivt att i timrås namn ta över Sundsvalls hockeyrevir. Tiderna är som sagt över när det fanns derbykaraktär mellan klubbarna. I Sundsvall finns det ingen stolthet kvar över sitt lag. Det känns ändå aningen sorgligt.