NuMo: Jag ser Sundsvall/Timrå/Härnösand och till viss mån Ånge/Hudik som en region , med allt vad det innebär i servicefunktioner och underhållning
Inlägg: 1066449
Svarskommentarer
Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Per HApps: Så den enklaste lösningen av alla, att slå ihop med Sundsvall hockey. Etablera sig i en ny arena i Sundsvall under namnet Sundsvall Hockey är snart en reallitet?
Regionens lag, ungefär som Modo.
Regionens lag, ungefär som Modo.