Men det var ju förmodligen den sämsta insatsen ever =/ Hoppas detta blir den enda skitmatch av denna karaktär vi får se i år
Inlägg: 1066992
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-09-25
Trots förlusten såg jag ändå lovande saker offensivt, det vi föll på var en katastrofalt dålig defensiv där Backlund var den som var suverän.
Challe måste kunna hålla sig lite lugn, jag får känslan att hans hets smittar av sig och det gör att spelarna drar på sig utvisningar (spekulerar bara).
Tråkigt att första förlusten kom men jag hoppas att det blir en väckarklocka för grabbarna vad gäller defensiven.
Challe måste kunna hålla sig lite lugn, jag får känslan att hans hets smittar av sig och det gör att spelarna drar på sig utvisningar (spekulerar bara).
Tråkigt att första förlusten kom men jag hoppas att det blir en väckarklocka för grabbarna vad gäller defensiven.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-09-25
Heleniz:
Ja det är helt sjukt dåligt!!!! Sen att Rådbjer vill vara i centrum kan ju ingen rå för. En sån j-la pajas!!!!!
Ja det är helt sjukt dåligt!!!! Sen att Rådbjer vill vara i centrum kan ju ingen rå för. En sån j-la pajas!!!!!
+ 1