Inlägg: 1067002
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-09-25
Okej...
Timrå hade kunnat göra en betydligt bättre tredje period än vad dom gjorde.
Men håll med om att domaren Rådbjer bör få en passningspoäng i Brynäsprotokollen efter matchen. Vilken idiot.
Timrå hade kunnat göra en betydligt bättre tredje period än vad dom gjorde.
Men håll med om att domaren Rådbjer bör få en passningspoäng i Brynäsprotokollen efter matchen. Vilken idiot.
Challe måste kunna hålla sig lite lugn, jag får känslan att hans hets smittar av sig och det gör att spelarna drar på sig utvisningar (spekulerar bara).
Tråkigt att första förlusten kom men jag hoppas att det blir en väckarklocka för grabbarna vad gäller defensiven.