1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614823 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1069005

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-09-30
Segern kan vi tacka Backe för, han var den avgörande faktorn ikväll.

Noterbart är att jag gillar vad jag ser från vissa lirare, Lander-Samuelsson-Pääjärvi var bra. Sedan fanns det andra lirare jag tyckte visade positiva tendenser också men jag är gladast över ynglingarna (förutom Backes insats dvs).

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-09-30
dr-nix: Pääjärvi börjar jag verkligen unna ett mål. Han är nära mest hela tiden. RJ är riktigt stabil på backen idag, Skogs är uppe på en del giftiga lägen offensivt. Mäkiaho, Wandell och Pyörälä funkar riktigt bra ikväll tycker jag. Mäkiaho och backe äger denna match. Det är en skaplig räddning han gör på harjus friläge och all cred till backe idag.

Med tanke på att laget spelar så pass andefattigt som man gör så känns det extremt skönt med 3p igen. Hoppas nu att skadeläget ser betydligt bättre ut inför modo.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.