Inlägg: 1069009
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-09-30
Olle: "RJ är riktigt stabil på backen idag" Ja, vad har hänt med Robin? Han är fruktansvärt bra idag. Har väl nästan aldrig serr Robin göra såna uppåkningar som ikväll.
Skogs börjar man känna igen från Mora tiden. Lotvonen väldigt stabil. Har han övat start och stopp? Han är inte längre en findlandsfärja utan en smäcker kattamaran.
Vi ska nog vara glada för tre pinnar, men matcher mot Luleå och SSK brukar vara ganska så tråkiga att titta på.
Skogs börjar man känna igen från Mora tiden. Lotvonen väldigt stabil. Har han övat start och stopp? Han är inte längre en findlandsfärja utan en smäcker kattamaran.
Vi ska nog vara glada för tre pinnar, men matcher mot Luleå och SSK brukar vara ganska så tråkiga att titta på.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-09-30
Olle: Apropå unna någon mål. Hedström borde få göra ett så att han slipper tänka på det längre. Han har ju varit riktigt nära ett flertal gånger nu.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-09-30
Olle: Sundh och Axelsson är ju också rätt vassa. När den kedjan tillsammans med Bagarn blir mer effektiva kommer Timrå få en grymt farlig kedja.
Med tanke på att laget spelar så pass andefattigt som man gör så känns det extremt skönt med 3p igen. Hoppas nu att skadeläget ser betydligt bättre ut inför modo.