Olle: Apropå unna någon mål. Hedström borde få göra ett så att han slipper tänka på det längre. Han har ju varit riktigt nära ett flertal gånger nu.
Inlägg: 1069016
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-09-30
Kerstin_k: Ja absolut. Hedström har haft många i målburens utsida nu och han verkar märkbart irriterad. Tycker han fortfarande får oförtjänt mycket skit här. Det kanske inte sätter sig så snabbt att han faktiskt kommer att ha en annan roll i år.