1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614798 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1071058

Sv: Klubbledningen måste rannsaka sig själva!
satt och studerade #29 Lotvonen igår.

måste säga att han är den på backsidan som alltid och konsekvent levererar ett bra första pass i egen zon. hårt och rejält.
sen la jag också märke till att ingen annan back gjorde de lika bra.

roligt också att mot lile var timo pärssinen matchens bla bla i programmet
och han fick säga de 2 bästa försvararna.

Kokko och koskinen

Synd att de 2 herrarna är borta.

Undra hur mycket bättre de gått under sannys kaptenskap igår???
Tycker för övrigt att styf sköter sig utmärkt som kapten

Svarskommentarer

Sv: Klubbledningen måste rannsaka sig själva!
Varför är alla så jävla nere bara för att man förlorade mot rogle? Vi förlorade bara med uddamålet och det var ju inte så att rögle var jumbon, dom låg 7:a och vi 5:a.

men jag håller med vissa om att det släpps in lite för mycket mål och johan backlund var slåppte i dom alldeles för lätt igår:(

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.