Inlägg: 1071070
Svarskommentarer
Sv: Klubbledningen måste rannsaka sig själva!
Cartman: För att man SKA vinna mot Rögle på hemmaplan.
Jag kritiserar INTE Johan Backlund utan mer själva försvarsspelet, eller rättare sagt själva bristen på det...
Jag kritiserar INTE Johan Backlund utan mer själva försvarsspelet, eller rättare sagt själva bristen på det...
men jag håller med vissa om att det släpps in lite för mycket mål och johan backlund var slåppte i dom alldeles för lätt igår:(