Inlägg: 1071834
Svarskommentarer
Sv: Klubbledningen måste rannsaka sig själva!
General_Moisio: ja dessa två borde ju kunna halvera sin lön,sen är frågan varför man tar sig råd och har två sportchefer.
Bägge två skadad mestadels av förra säsongen och de verkar hålla i sig, varför betala ut en massa pengar till spelare som aldrig kommer bli skadefria?