1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614791 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1071832

Sv: Klubbledningen måste rannsaka sig själva!
Laken: Klubbledning finns det ngn sådan??

Svarskommentarer

Sv: Klubbledningen måste rannsaka sig själva!
uhahl:

Enligt "säkra källor" på Domustrappan kommer klubbledningen att ta kontakt med Laken och Uno Gordon möjligtvis även Ambroo för att få ordning på laget.

Jag förmodar att vidare förhandlingar kommer i kvällspressen......."rolig".

Sv: Klubbledningen måste rannsaka sig själva!
uhahl: Jag tycker klubbledningen verkligen ska se över både Jontes och Pärssinens kontrakt?

Bägge två skadad mestadels av förra säsongen och de verkar hålla i sig, varför betala ut en massa pengar till spelare som aldrig kommer bli skadefria?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.