Enligt "säkra källor" på Domustrappan kommer klubbledningen att ta kontakt med Laken och Uno Gordon möjligtvis även Ambroo för att få ordning på laget.
Jag förmodar att vidare förhandlingar kommer i kvällspressen......."rolig".
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Enligt "säkra källor" på Domustrappan kommer klubbledningen att ta kontakt med Laken och Uno Gordon möjligtvis även Ambroo för att få ordning på laget.
Jag förmodar att vidare förhandlingar kommer i kvällspressen......."rolig".