Inlägg: 1072871
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - FBK 2008-10-11
-Gurra-: Jag tillhör nog inte de många i såna fall för jag fattar inte vad som var fel i det uttalandet från bagarn.
Som jag uppfattade det "Bagarn" sa så lät det som om vi inte stöttat laget alls när det gått dåligt för dom. Det var min personliga uppfattning och enbart min. Och ja, det hade med förlustsviten att göra.
Jävligt konstigt att man reagerar. Så får man ju inte göra... fyy på mig.
När man är irriterad på någon eller något så ska man enbart hålla käften och inte vädra sina känslor alls. Annars kanske Sören Persson delar ut ett matchstraff. Jag lovar alla er moraltomtar att det inte händer igen.
Jag kanske överdrev, eller rent av missuppfattade hans uttalande men jag är jävligt säker på att det inte finns många som kan säga att det inte lät fel.
PUSS och KRAM Ambroo och alla andra, ni är så söta.