-Gurra-: Jag tillhör nog inte de många i såna fall för jag fattar inte vad som var fel i det uttalandet från bagarn.
Inlägg: 1072875
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - FBK 2008-10-11
Om vi får tillbaka Lehtonen och slipper "Kuben" Andersson och ger ett jävla stöd ja då vinner vi med 3-1. Sista i tom kasse av Wandell.
Utan Lehtonen får vi nöja oss med oavgjort.
Förlust finns INTE!!!!
Utan Lehtonen får vi nöja oss med oavgjort.
Förlust finns INTE!!!!