Inlägg: 1073612
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - FBK 2008-10-11
The Fat Bastard: tre spelare kommer naturligtvis inte värvas, men en back tycker jag man kan värva iaf.
2 rutinerade backar och en rutinerad forward måste värvas nu!