The Fat Bastard: tre spelare kommer naturligtvis inte värvas, men en back tycker jag man kan värva iaf.
Inlägg: 1073614
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - FBK 2008-10-11
dr-nix:
Med Pärssinen borta ur leken och med backbrist så bör det bli minst 2 nya i alla fall.
Med Pärssinen borta ur leken och med backbrist så bör det bli minst 2 nya i alla fall.