1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1074075

Sv: Apropå nånting...
gud:

Timråiten oroas inte över händelser han inte kan påverka, han vet att säsongen är lång och att det än finns över 100 poäng att spela om. Han lever inte som Modoiten på erövringar från förr utan har blicken stadigt fäst på ett ännu okänt mål i horisonten, en blick som glöder och en vilja som brinner. Man vet när man står öga mot öga med en Timråit, en orubblig gestalt med ett hjärta av renaste dynamit som slår fasta slag, röd-och-vit-röd-och-vit.

Giv oss hopp och vi finner mod!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

jonmannen: Satan i gatan vad vackert skrivet! Fullständigt klockrent och alldeles lysande! Dina ord är snubblande nära en inramning (bara så att du vet liksom...)

Jag får banne mej sova på saken och fundera huruvida dina bevingade ord skall ramas in eller ej?!

Just nu är det 60-40 (om några timmar kan det vara 100-0, bara så att du vet liksom...)!!!!

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)


Sv: Apropå nånting...
jonmannen: Imponerande, imponerande bra sagt. Det där med Modoiten kan även jag skriva under på.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.