jonmannen: Satan i gatan vad vackert skrivet! Fullständigt klockrent och alldeles lysande! Dina ord är snubblande nära en inramning (bara så att du vet liksom...)
Jag får banne mej sova på saken och fundera huruvida dina bevingade ord skall ramas in eller ej?!
Just nu är det 60-40 (om några timmar kan det vara 100-0, bara så att du vet liksom...)!!!!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
jonmannen: Satan i gatan vad vackert skrivet! Fullständigt klockrent och alldeles lysande! Dina ord är snubblande nära en inramning (bara så att du vet liksom...)
Jag får banne mej sova på saken och fundera huruvida dina bevingade ord skall ramas in eller ej?!
Just nu är det 60-40 (om några timmar kan det vara 100-0, bara så att du vet liksom...)!!!!
ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)