Fy fan vad skönt....
Inlägg: 1074428
Svarskommentarer
Sv: Timrå-Saik 13/10 Negativa Vibbar
Rooster23: 1 poäng är ju inget att gråta över på bortaplan...fast det var ju faktiskt helt ärligt viktigare att ni fick extrapoängen för ni behöver den.