Rooster23: 1 poäng är ju inget att gråta över på bortaplan...fast det var ju faktiskt helt ärligt viktigare att ni fick extrapoängen för ni behöver den.
Inlägg: 1074437
Svarskommentarer
Sv: Timrå-Saik 13/10 Negativa Vibbar
Knegare: En tacker...men vi var inte värda den men den kändes bra.
nu får man väl kolla på vad skrikegård säger,skador lär nog komma upp
det är ju helt otroligt vad klena dom är,vad beror det på dålig träning,dålig
kost? vad vet jag nåt är konstigt iallafall.
nu får man väl kolla på vad skrikegård säger,skador lär nog komma upp
det är ju helt otroligt vad klena dom är,vad beror det på dålig träning,dålig
kost? vad vet jag nåt är konstigt iallafall.