bäver: Hade han taskigt självförtroende från match 1 då? Näe, jag tror inte det..
Inlägg: 1074540
Svarskommentarer
Sv: Timrå-Saik 13/10 Negativa Vibbar
men att gå från att ha spelat i landslaget till "sopa" (enligt vissa)på några månader?
jag köper inte det,
jag köper inte det,
Sv: Timrå-Saik 13/10 Negativa Vibbar
actionleif: Instämmer. Våran offensiva virtuos Skogs har fortfarande skjutit flest skott (t om fler än Styf som skjuter mer än han kanske borde) bland backarna, spelat samtliga matcher och ännu inte varit i närheten av målprotokollet. Jaja, han har ju inte blivit skadad än iaf...
Sv: Timrå-Saik 13/10 Negativa Vibbar
actionleif: Ähh, då var han bara nervös o kände sig lite vilsen ute i den stora vida världen utanför Mora. SEN blev det kajko. :)