1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614749 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1075722

Sv: HV 71 - Timrå IK 2008-10-16
Ambroo: Jonte gör en helt ok insats, defensivt sätt. Men framåt går det i slow-motion och som center gäller det att ha bra speluppfattning. Det får vi se om han har. Nu är han iaf tillbaka vilket känns mkt bra! Men han får gärna dela ut en tackling lite tidigare än när det gått 62 min.

Men jag håller med om att Hynning väger för lätt. Han har ingen fart och är för uddlös. Tenkrat gör en strålande insats under de första två perioderna. Kul att han är tillbaka. Hoppas han inte kommer sakna Regin bara.

Svarskommentarer

Sv: HV 71 - Timrå IK 2008-10-16
Skarin:
Jag såg tyvärr inte hela matchen. (jobbade) men jag tycker nog att Jonte hittills har varit en OK center. Men samtidigt kan jag undra varför man inte låter Lander spela center. Han är riktigt vass. Dessutom kan han Teka!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.