Inlägg: 1075722
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2008-10-16
Skarin:
Jag såg tyvärr inte hela matchen. (jobbade) men jag tycker nog att Jonte hittills har varit en OK center. Men samtidigt kan jag undra varför man inte låter Lander spela center. Han är riktigt vass. Dessutom kan han Teka!
Jag såg tyvärr inte hela matchen. (jobbade) men jag tycker nog att Jonte hittills har varit en OK center. Men samtidigt kan jag undra varför man inte låter Lander spela center. Han är riktigt vass. Dessutom kan han Teka!
Men jag håller med om att Hynning väger för lätt. Han har ingen fart och är för uddlös. Tenkrat gör en strålande insats under de första två perioderna. Kul att han är tillbaka. Hoppas han inte kommer sakna Regin bara.