Inlägg: 1075730
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2008-10-16
Janken:
Helt rätt. När Lander är tillbaka borde han få spela center. Flytta ut Hedström på kanten. Han har gjort sitt som center.
Helt rätt. När Lander är tillbaka borde han få spela center. Flytta ut Hedström på kanten. Han har gjort sitt som center.
Sv: HV 71 - Timrå IK 2008-10-16
Janken: Lander var inte med idag då han är uttagen till U18 landslaget
Jag såg tyvärr inte hela matchen. (jobbade) men jag tycker nog att Jonte hittills har varit en OK center. Men samtidigt kan jag undra varför man inte låter Lander spela center. Han är riktigt vass. Dessutom kan han Teka!