Inlägg: 1080875
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Strömmingen har talat; "Om Timrå, sin gamla klubb, sa han så här:
– De gör en bra bortamatch. Men spelar vi som vi ska, då vinner vi över dem."
– De gör en bra bortamatch. Men spelar vi som vi ska, då vinner vi över dem."
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
The Fat Bastard: Undrar hur de då kommer vara i Ljungskile om de klarar sig kvar med sitt spel.....
Ang. Giffarna.
Klarar sej Giffarna med sitt "spel" kvar i Allsvenskan, kommer många Sundsvallsbor att bli religiösa.
Amen.