Slutsålt!
Inlägg: 1081310
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2008-10-30
aweTimrå: oh, var sent ute som vanligt. När jag såg att du skrev slutsålt åkte jag direkt ner på kiosken i Ljungaverk och skulle köpa 3 biljetter. GICK INTE!..
Sedan åker man hem går in på ticnet och det funkade. Fy, nu mår jag bra.
TACK AWE
Sedan åker man hem går in på ticnet och det funkade. Fy, nu mår jag bra.
TACK AWE