Inlägg: 1081325
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2008-10-30
nectis: Jag är nu bestämt i skiten... Jag har säsongsbiljett men den är i Härnösand och jag är hemma i Sundsvall.. Och det finns inget sätt jag kan ta mig till Härnösand på...
Och det finns ingen annan biljett att få tag på... FÖRBANNAT!
Och det finns ingen annan biljett att få tag på... FÖRBANNAT!
Sedan åker man hem går in på ticnet och det funkade. Fy, nu mår jag bra.
TACK AWE