jens_88: Ajaj, fungerar det inte beställa från ticnet.se då? Så man får en bifogad fil i mailen och skriva ut. Så fick jag göra.
Inlägg: 1081333
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2008-10-30
nectis: Fan nu fick jag en biljett på ståplats :P Men ta mig fan har ingen skrivare... Det är inte riktigt min dag idag
Sv: Timrå IK - Modo 2008-10-30
nectis: Det finns inga lediga platser
Välj annat antal platser. Om det inte finns lediga platser försök senare då avbokade platser kan komma tillbaka till försäljning.
..... Jag är ganska körd va?
Välj annat antal platser. Om det inte finns lediga platser försök senare då avbokade platser kan komma tillbaka till försäljning.
..... Jag är ganska körd va?