Inlägg: 1081331
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2008-10-30
jens_88: Och du har ingen du känner som kunde se till att biljetten fick lifta med bågon bil ned?
Sv: Timrå IK - Modo 2008-10-30
jens_88: Ajaj, fungerar det inte beställa från ticnet.se då? Så man får en bifogad fil i mailen och skriva ut. Så fick jag göra.
Och det finns ingen annan biljett att få tag på... FÖRBANNAT!