jens_88: Och du har ingen du känner som kunde se till att biljetten fick lifta med bågon bil ned?
Inlägg: 1081335
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2008-10-30
Maggan: Nej känner bara dom jag gör lumpen med.. Och ingen av dom ska på hockey...
Ringde kansliet med.. Han säger att det är kört för mig :P Positiv inställning dom hade
Ringde kansliet med.. Han säger att det är kört för mig :P Positiv inställning dom hade