Inlägg: 1081500
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2008-10-30
Ingen -inte ens modo-fj- hade protesterat om domar-dj-n hade låtit signalen avsluta perioden.
Sen kan man inte kräva att Backe ska ta en straff, men han är definitivt ingen straffläggarskräck.
Hade det "bara" stått 1-0 hade vi kunnat hoppas på en bättring, men nu är bara uppförsbacke.
Sen kan man inte kräva att Backe ska ta en straff, men han är definitivt ingen straffläggarskräck.
Hade det "bara" stått 1-0 hade vi kunnat hoppas på en bättring, men nu är bara uppförsbacke.
Sparka domarn i stället. Bokstavligen.
Karljäveln har ju inte haft ett rätt.