Inlägg: 1081520
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2008-10-30
U137: Har suttit och spolat sekvensen fram oc tillbaka och det är då hur tydligt som helst att hakningen sker efter slutsignalen.
Sen kan man inte kräva att Backe ska ta en straff, men han är definitivt ingen straffläggarskräck.
Hade det "bara" stått 1-0 hade vi kunnat hoppas på en bättring, men nu är bara uppförsbacke.