1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614762 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1084432

Sv: Silly season 08/09
bäver: Vi är nog alla glada åt Pärssinens tillfrisknande. Men vilka klubbar "rycker" i Bogg? Luleå och Timrå. Var i tabellen återser vi TIK och Luleå?

Vaddå världens bästa? Har vi i TIK gapat efter det?

Svarskommentarer

Sv: Silly season 08/09
Sist i tabellen, humm. Ja ja.. det kan iaf inte bli sämre :-I.

Om Håkan Bogg är på väg hit så är det ett bevis på att något händer på arenans kontor. Och om så är fallet så är vi många som kan knäböja utanför kansliet och be om ursäkt för all kritik.
Det kanske inte blir den absoluta räddningen, men vi håller tummarna för att det ramlar in ett nytt namn i laguppställningen väldigt snart. Det behövs lite nytt blod och nytt tänkande i laget och en ersättare för Mäkiaho.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.