1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614742 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1084426

Sv: Silly season 08/09
hur kan det vara så att istället för att glädjas åt denna fantastiska nyhet om Pärssinen så grinar man bara vidare om allt dåligt,ryck upp er!!
Vi är inte dom enda som rycker i Bogg kanske inte världens bästa men stjärnorna står knappast på rad för att representera oss

Svarskommentarer

Sv: Silly season 08/09
bäver: Vi är nog alla glada åt Pärssinens tillfrisknande. Men vilka klubbar "rycker" i Bogg? Luleå och Timrå. Var i tabellen återser vi TIK och Luleå?

Vaddå världens bästa? Har vi i TIK gapat efter det?

Sv: Silly season 08/09
bäver: Det jag är rädd för; är att man kör igång Pärssinen för tidigt. Visst han känner sig bättre än hur han kände sig när han var som sämst. Men är det tillräckligt bra? Han kanske skulle behöva träna upp ryggen ännu mer för att säkerställa att ryggen verkligen pallar med.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.